Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu wskazany do kontaktu, numeru zamówienia zakupionego produktu, nazwa reklamowanego produktu, przyczynę reklamacji. 


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Piłsudskiego 98a/121 92-202 Łódź. 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy napisać oświadczenie zwrotu. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu wskazany do kontaktu, numer zamówienia zakupionego produktu, nazwa zwracanego produktu, przyczyna zwrotu, nr rachunku bankowego do zwrotu środków. 

Dokument zwrotu wraz w produktem prosimy wysłać na adres:
Piłsudskiego 98a m.121, 92-202 Łódź  


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl