Regulamin
Regulamin określający zasady korzystania ze sklepu internetowego www.lekkostore.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Właścicielem Sklepu Internetowego Lekko Store jest firma:
PPHU EMO-KAR Andrzej Kowalczyk
Konopnica 92a, 96-200 Rawa Mazowiecka
NIP: 8351030574
2. Kontakt ze sklepem
Adres email: lekkostorecontact@gmail.com
Adres sprzedawcy: ul. Lelewela 11a 96-100 Skierniewice
Numer rachunku bankowego:
KONTO
1. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe. Istnieje możliwość robienia zakupów bez rejestracji konta.
2. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego, z podaniem danych personalnych klienta. Do każdego konta zostaje przydzielony login i hasło, którym klient posługuje się w celu zalogowania się do konta klienta.
WARUNKI ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
1. Istnieję dwie możliwości złożenia zamówienia (w obu przypadkach niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia):
a) założenie konta z loginem i hasłem
b) zakupy bez rejestracji
2. Wypełnienie formularza zamówienia rozumiane jest jako zawarcie umowy kupna i sprzedaży oraz akceptacją regulaminu sklepu.
3. Ceny podane na stronie zawierają obowiązujący podatek VAT.
4. Klient informowany jest o wszelkich kosztach podczas składania zamówienia. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznych kosztach dostawy oraz cenie przedmiotu zamówienia. Sklep Lekko Store nie posiada innych ukrytych kosztów.
5. Zamówienie zostaje zapisane w witrynie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Finalizując zamówienie należy wybrać jedną z dwóch dostępnych form płatności.
1. płatność online natychmiastowa za pomocą Przelewy 24.pl
2. przelew tradycyjny na poniższy rachunek bankowy:
PPHU EMO-KAR Andrzej Kowalczyk
20 1020 3378 0000 1702 0392 1129
PKO BANK POLSKI
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, na wpłatę czekamy 1 dzień roboczy. Brak zaksięgowanej wpłaty w ustalonym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia.
Korzystając z Umownego prawa odstąpienia, na podstawie art.395 k.c. zastrzegamy, że obu stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy druga ze stron nie wykonuje należycie warunków umowy w ustalonym terminie (np. nie odbiera rzeczy należącej do niego). Gdy określony termin minie, a warunki umowy nie zostaną spełnione sprzedawca może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca wciąż zachowuje prawo domagania się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli głównie kosztów nieodebranej przesyłki.
WYSYŁKA I DOSTAWA
1. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami kraju wg cennika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
2. Realizacja zamówienia w sklepie internetowym Lekko Store nastąpi w ciągu 1-4 dni roboczych od dnia zaksiegowania wpłaty. Dokładamy wszelkich starań aby wysyłki zrealizować jak najszybciej. Czas dostawy dla kuriera od momentu wysyłki to 48h.
Koszty dostawy doliczane są do kwoty zamówienia.
3. Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu paczki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia. zniszczenia odbieranej przesyłki lub innych ubytków w odbieranym towarze, niezbędne jest spisanie porotokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne poinformowanie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
REKLAMACJE I ZWROTY
1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez sporządzenie dokumentu reklamacji/zwrotu. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu wskazany do kontaktu, numeru zamówienia zakupionego produktu, nazwa reklamowanego produktu, przyczynę reklamacji.
2.Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy napisać oświadczenie zwrotu. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu wskazany do kontaktu, numer zamówienia zakupionego produktu, nazwa zwracanego produktu, przyczyna zwrotu, nr rachunku bankowego do zwrotu środków.
3. Zwracany towar należy spakować, odpowiednio zabezpieczyć i przesłać w stanie nienaruszym na adres: Piłsudskiego 98a m.121, 92-202 Łódź.
4. Zwracany towar nie może nosić sladów użytkowania ani zapachów.
5. Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia jej dostarczenia.
6. Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy napisać oświadczenie zwrotu. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu wskazany do kontaktu, numer zamówienia zakupionego produktu, nazwa zwracanego produktu, przyczyna zwrotu, nr rachunku bankowego do zwrotu środków.
7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów.
Prawo do odstąpienia umowy:
Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy kierować na adres e-mail wskazany w ust. 1 "Postanowienia Ogólne".
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności za zwracany produkt. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na numer konta podany w dokumencie zwrotu.